Hej Jeppe,
Stort tack för en trevlig kurs! Det sägs att man blir klokare med åren men det blev inte Per och jag. Skaffa ny hund när man är 70/73 år tyckte svärdottern var trevligt, men hur skulle det bli om hunden inte upptäcker att här får jag nog ta det lite lugnt så att dom hinner med. Denna snabbtänkta "flicka" kommer på att Jeppe Stridhs hundägarskola. Där ska dom GÅ o lära sig!!! Lärt oss det har vi verkligen gjort både vi och Malte!(Per på bänken) Tänk vad bra det blev! Jag tycker att både Malte och jag har gått framåt under kursens gång och det är ett nöje nästan varje gång vi går ut tillsamman.Han går så fint bredvid mig och skäller sällan ut mötande hundar. Vi tackar för åtta trevliga måndagar hos Hundägarskolan och forsätter träningen varje dag. Vi håller "koll" på er hemsida inför vårens kurser!
Tack och trevlig Jul önskar Christina, Per och Malte Lindskoug
ps Poletten verkar trillat ner hos Per!
