Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.99.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Therez Erlandsson Therez Erlandsson skrev den 14 december, 2014
Hej Jeppe med instruktörer! Jag och David vill tacka så mycket för en riktigt bra grundkurs. Innan vi hittade till Stridhs Hundägarskola var vi rent ut sagt uppgivna över hur vår vardag och våra framtidsaspekter såg ut med en valp som redan då var riktigt jobbig att ha att göra med. Hon hoppade och bet på oss, hon förstod inte för fem öre vad "gå fint i koppel" innebar, och vi blev allt mer frustrerade över att vi inte såg någon förbättring alls. Efter att ha avslutat grundkursen kan jag bara säga att det är som att vi har en ny hund. Vi är såklart inte färdig lärda, men vi har nu redskapen till att arbeta vidare. En riktigt bra kurs, men det krävs mycket av oss som hundförare. Som Jeppe säger "Jag tränar inte era hundar, jag tränar er". Det är viktigt att kunna rannsaka sig själv, ta kritik och kunna förändra sitt beteende. Men om man lyckas med det, då är framtiden ljus! Tack för allt, vi ses till våren!
Vänta …

Lämna ett svar