Vill bara säga HJÄRTLIGT TACK till Dig Jeppe, Sally och Era hjälpinstruktörer för all hjälp jag fått under både grundkurs och fortsättningskurs. Jag har verkligen längtat efter varje kurstillfälle då jag för första gången känt att detta har gett både mig och mitt lilla "ufo" så mycket. Jag kommer att fortsätta träna och längtar redan tills vårens kurser. Önskar Er en God Jul och Ett Gott Nytt År!
Kram
Ing-Marie och Gismo
