Tusen tack för årets kurser Jeppe, Sally och medhjälpare! Kurserna på Stridhs hundägarskola är i särklass det bästa jag har gjort för mig själv och mina hundar skull. Inte någon annanstans har jag uppnått de resultaten som här – glad matte, glad hund och ett underbart samspel! Träningen är krävande för oss förare, man får rannsaka sig själv, teorin är världens roligaste – det ger så många skratt, aha upplevelser och lärdommar. Jag åker hem efter träningen med känslan att allt är möjligt! Kan varmt rekommendera Stridhs hundägarskola!!! Vi ses till våren! Frida och vorsthe Kia.
