Nu har vi avslutat grundkursen med vår kära Buddha. Det har varit otroligt utmanande men otroligt trevligt och lärorikt. Jag vill tacka Jeppe och gänget var härlig humor på lektionerna varvat med otrolig disciplin och skärpning.
Nu är det fortsättningskurs som gäller - vi ser fram emot det!
/Loria & Suzana
