Hej!
Denna vår har jag fått uppleva så mycket fantastisk med Jeppe och hans hjälpare. Haft hund i över 30 år. Men aldrig tagit mig i kragen och gått i väg på någon kurs.
Förra sommaren drog min labbe axeln ur led, då bestämde jag mig. Nästa Labbe som då var på G skulle det bli ordning och reda med. Tyvärr blev han jätte sjuk den sista veckan vi var hos dig Jeppe. Matte fick gå till dig själv sista gången. Tråkigt men väldigt kul att sitta på bänken och se hur alla agerade och hur det fungerade.
Nu 3 veckor efter Nallos akuta insjuknande har vi åter fått hem vår lilla Nallo. Han är på G nu och vi har en pigg och glad Labbe som nog behöver se till att matte få en privat lektion. Men först skall alla blodproven vara ok. Tack för allt jag lärt mig och speciellt det om mig själv.
