Har gått grund-, fortsättnings och nyss avslutat löshundskurs. Från att från början känna att man inte visste hur man skulle få hunden till att gå fint i koppel till att faktiskt känna att man har god och fin kontakt med hunden utan koppel känns helt fantastiskt. Med denna kunskap i ryggen som hela tiden måste byggas och vårdas är vi nu stolta och glada hundägare till vår 10 mån labrador Sigge. Strids hundägarskola kan vi varmt rekommendera. Jeppe, Sally och alla deras hjälpinstruktörer ger glädje kunskap och många skratt. Tack för tre bra och roliga kurser. / Fam Nilsson och Sigge.
