Då va grundkursen slut.... Kan börja med att säga att detta har varit väldigt lärorikt och framförallt roligt att få gå kurs hos er Nästan så man längtar till nästa kurs börjar . Har märkt så stor skillnad på min hund bara på dessa veckorna och framförallt har jag fått lite vett inför pannbenet när de kommer till hundträning. Ni är bäst tack för allt / 90 åringen med sin bjäbbiga samojed
