Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.99.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Caroline Caroline skrev den 18 juli, 2015
Vi har gått alla tre kurserna med vår andra hund. När vi började kunde jag knappt gå ut med henne. Hon drog åt alla håll och kanter trots olika försök med sele och nosgrimma. Nu är hon med på joggingturer, skridsko och rullskridskoåkning och cykling. Efter löshundkursen kan vi även ha henne lös ibland. Jag trodde aldrig det skulle gå, att det var dömt att misslyckats. De pengarna vi spenderat på dessa tre kurser har varit de bäst investerade pengarna jag gjort någonsin. Livet med vår hund har förändrats till 100% och jag är så tacksam över att vi hittade till Jeppe. Nu har vi avslutat grundkursen med vår nya valp och är lika nöjda. Ser fram emot Fortsättningskursen. Tusen tack! Caroline med Lucky och Freja
Vänta …

Lämna ett svar