Vi har gått alla tre kurserna med vår andra hund. När vi började kunde jag knappt gå ut med henne. Hon drog åt alla håll och kanter trots olika försök med sele och nosgrimma. Nu är hon med på joggingturer, skridsko och rullskridskoåkning och cykling. Efter löshundkursen kan vi även ha henne lös ibland. Jag trodde aldrig det skulle gå, att det var dömt att misslyckats. De pengarna vi spenderat på dessa tre kurser har varit de bäst investerade pengarna jag gjort någonsin. Livet med vår hund har förändrats till 100% och jag är så tacksam över att vi hittade till Jeppe. Nu har vi avslutat grundkursen med vår nya valp och är lika nöjda. Ser fram emot Fortsättningskursen. Tusen tack!
Caroline med Lucky och Freja
