Ville bara tacka er alla ansvariga och speciellt dig Jeppe, för en helt fantastisk kurs! Synd att jag inte kunde komma idag på avslutningen, men hörde att jag hade fått mycket beröm! Kan helt ärligt säga att Simon (råttan) har blivit en helt annan hund med mycket kamp men det var det värt! Ni kommer se mig i fortsättningen på dom andra kurserna. Kan men glädje säga att jag nig aldrig har skrattat så mycket åt och med en människa som dig Jeppe! Keep on going! Tack för mig råttan och Nathalie !
