Har nu gått grundkursen & jag måste säga att detta var väl investerade pengar & tid. Trots upp & nedgångar så ser vi framsteg hela tiden & kursen har gett oss kunskap om hur vi ska jobba vidare med vår spralliga & energifyllda boxer.
Så tack för en givande kurs & vi kommer utan tvekan gå fortsättningskursen.
Ska först bara jobba bort mitt "petande" :))
Vill även tacka alla underbara hjälpare som är minst lika duktiga som Jeppe
